L’Ajuntament de Sabadell, a través del Vapor Llonch, treballa pel desenvolupament econòmic de la ciutat a través de diferents projectes. Una de les línies ja consolidades és l’oferta anual d’activitats de formació adreçades a persones emprenedores, autònomes i responsables de micro i petites empreses que completa les activitats de formació dissenyades pels treballadors en actiu i per les persones en situació d’atur.
En el cas de la formació empresarial, la xifra d’assistents durant el primer semestre de l’any ha estat de 290 persones. A través de cursos, tallers o jornades s’ofereix informació útil per aconseguir millorar la competitivitat de les empreses del territori o els recursos per posar en marxa una idea de negoci.
El contingut del programa de formació empresarial es renova periòdicament i les propostes de cursos o jornades s’estableixen d’acord amb les preferències que manifesten les persones emprenedores i les empreses usuàries de les activitats del Vapor Llonch. L’oferta formativa habitualment sol tractar aspectes de gestió financera, administrativa, però també temes de màqueting, noves tecnologies o internacionalització, entre d’altres coses.
Un reflex d’aquesta diversitat temàtica és l’oferta formativa programada perl novembre. Durant aquest mes es concentren quatre propostes en el marc d’aquest programa. La primera és la sessió informativa “Com construir un equip de canvi”; el dijous 4 de novembre s’exposaran les pautes bàsiques per construir un equip d’alt rendiment on cada persona de l’empresa pugui aportar el màxim de si mateixa i consolidar un equip de treball.
La propera activitat serà el taller per a empreses de recent creació sota el títol “Noves estratègies financeres davant la crisi”; els dies 8 i 15 de novembre s’aportaran recursos i s’explicaran casos pràctics per a la direcció financera d’una empresa. La propera setmana també s’iniciarà el curs “Gestió administrativa, comptable i tributària a l’empresa. La Pràctica”; a partir del 9 de novembre i durant cinc sessions s’aprofundirà sobre la facturació d’una empresa, els Impostos associats al tràfic mercantil o les obligacions relacionades amb la Seguretat Social.
Per últim, el 17 de novembre s’iniciarà el Taller de consolidació empresarial per donar els coneixements pràctics per utilitzar correctament i explotar al màxim Internet en els processos d’internacionalització.
Jo estava molt interessada el de gestió administrativa, comptable., etc però no em va bé pels dies.
ResponEliminaEls tornareu a fer? Si fos així jo m'hi apunto segur!
La programació de cursos la fem de forma semestral, per tant, ja tenim tancada tota l'oferta prevista per aquest any.
ResponEliminaTot i això, no descartem tornar a programar-ho de cara al proper any, però s'està treballant i encara no et podem concretar res.
Si vols estar informada dels cursos que anem organitzant pots consultar la nostra pàgina web o subscriure't
al bloc per rebre directament la informació.