dimarts, 31 de gener del 2012

Visites programades al Centre de Promoció Empresarial

El proper dia 1 de març entrarà en funcionament el nou Centre de Promoció Empresarial. Aquest nou espai municipal ha estat creat per donar servei a projectes empresarials i empreses, per tal de proporcionar l'entorn més adequat i favorable per a la posada en marxa i el desenvolupament inicial d’empreses tant de nova creació com ja constituïdes.

Durant aquests dies, per conèixer de primera mà les noves instal·lacions i els serveis que s’ofereixen, personal tècnic de Promoció Econòmica està fent les visites guiades al nou equipament municipal. El termini de visita i la selecció de projectes és previst que s’allargui fins a mitjan febrer, per tal que les empreses interessades puguin accedir-hi.

L’espai, annex a la Fira Sabadell, disposa de 14 despatxos i espais complementaris per a l’activitat empresarial, com sales de reunions, espais per a seminaris, formació o per a trobades amb socis empresarials per facilitar el treball en xarxa entre les companyies.

Un espai tant per a empreses de nova creació com per a les ja constituïdes
El Centre de Promoció Empresarial el podran fer servir tant empreses com entitats, i hi podran desenvolupar accions de formació, reunions, presentacions, cursos i altres actes que requereixin una ubicació física concreta.

Les empreses podran dur a terme la seva activitat en un entorn cèntric, annex a la mateixa Fira Sabadell, i ben comunicat amb els diferents transports públics i els diferents accessos per carretera. A més, les empreses que hagin arrendat el despatx mòdul podran gaudir dels serveis següents:

- Servei de climatització individualitzat per mòdul
- Servei de manteniment i neteja de les zones comunes
- Recepció de correspondència en horari d’atenció al públic
- Sistema de seguretat de tots els espais amb accés individualitzat a cada despatx
- Accés a Internet a través de Wi-Fi

L’estada en el cas de projectes de nova creació és fins a un màxim de 3 anys en total, i fins a un màxim de 5 anys, en projectes de consolidació. D’aquesta manera es possibilita que les empreses que hi accedeixin puguin assolir un període al centre de fins a 8 anys d’estada ininterrompudament.

El Centre de Promoció Empresarial proposa una solució per facilitar tant a persones emprenedores com a autònomes la possibilitat de compartir un espai: el coworking. Aquesta modalitat consisteix en el lloguer d’un despatx compartit i equipat, pagant tan sols una part del cost de l’oficina tradicional i gaudint de la resta de serveis del centre.

El procediment requerit per accedir al servei d’arrendaments de mòduls oficines / servei de coworking consistirà a presentar una sol·licitud d’accés mitjançant una instància a l’Oficina d’Atenció a l’Empresa i l’Autònom/a, ubicada al Vapor Llonch (ctra. de Barcelona 208 bis, 08205 Sabadell), indicant la modalitat en què es desitja accedir a l’espai (viver d’empreses, centre d’empreses o networking).

Documentació que cal adjuntar

- Projecte/memòria de creació i/o desenvolupament d’empresa viable, tècnica, econòmica i financerament.
- Fotocòpia del DNI.

El Comitè de Selecció resoldrà les sol·licituds a partir dels informes tècnics emesos per PES, SL, sobre els criteris establerts en la Normativa de funcionament del Centre de Promoció Empresarial.

Per a més informació o per accedir a la nova visita, que es farà durant la primera setmana de febrer, les persones interessades s’han d’adreçar al Vapor Llonch, ctra. de Barcelona, 208 bis, o per telèfon al 93 745 31 61, així com per correu electrònic a: sbdempresa@ajsabadell.cat.

També podeu consultar el següent document:



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Aquest és un espai específic per comentar les notícies i els continguts proposats. Tota utilització que excedeixi el contingut proposat serà considerada inadequada i susceptible de no ser publicada. Els lectors poden remetre els seus dubtes, queixes o denúncies a sbdempresa@ajsabadell.cat.

Altres articles del teu interès