dilluns, 18 de juliol del 2011

Lideratge i treball en equip

Existeixen estudis que demostren que per assolir l’èxit en el camp professional, només un 15% es degut als coneixements tècnics i, en canvi, un 85% es deu a les seves habilitats per tractar la gent. Per aprofundir sobre aquest tema, el passat 12 de juliol el Vapor Llonch va acollir una càpsula informativa amb el títol “Lideratge i Treball en Equip”.

La sessió realitzada va constar de dues parts ben diferenciades:
  • La primera destinada a explicar la part més teòric-tècnica del lideratge (el 15% que parlàvem anteriorment), veient molt per sobre conceptes com què es un equip, com es condueix, la comunicació, la gestió de les reunions d’equip, etc.
  • A la segona part vàrem tocar més els temes relacionats amb les habilitats interpersonals (el 85% necessari per aconseguir l’èxit en lideratge), on es va parlar d’assertivitat, de control d’estrès, de tipus de llenguatge comunicatiu, d’entusiasme, etc.
Per arribar a ser un líder que pugui aconseguir l’excel·lència dels seus equips de treball i col·laboradors, es necessita:
  • Ganes, i per tant, predisposició a voler assolir-ho
  • Conèixer en primer lloc els conceptes tècnics, i en més profunditat els conceptes de relacions personals
  • Posar en pràctica contínuament els coneixements adquirits
  • Interioritzar els conceptes de tal manera que flueixin automàticament
Per sol·licitar informació sobre formació en lideratge:
  • Xavier Valera, consultor i professor associat de la Universitat Politècnica de Catalunya
  • Adreça: carrer Ferrer de Blanes, 25 despatx 4, de Sabadell
  • xaviervalerareig@gmail.com

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Aquest és un espai específic per comentar les notícies i els continguts proposats. Tota utilització que excedeixi el contingut proposat serà considerada inadequada i susceptible de no ser publicada. Els lectors poden remetre els seus dubtes, queixes o denúncies a sbdempresa@ajsabadell.cat.

Altres articles del teu interès