dimarts, 5 de març del 2013

Per què unes botigues venen i altres no?

Sabadell acull la conferència dels autors del llibre “Per què unes botigues venen i altres no”. De la mà de dos professionals experimentats en el món del retail, es parlarà sobre el mètode per a gestionar botigues exitoses, i s’aportaran informacions inèdites, exemples il·lustratius i experiències personals que permeten entendre el desenvolupament de grans empreses d’èxit de retail i comerç al detall.

La proposta comptarà amb la intervenció de Luis Lara, actual soci director de Retalent i de Jordi Mas, professor de “Direcció de Comerç i Distribució” que imparteix ESCODI amb titulació de la Universitat Autònoma de Barcelona. Luis Lara és també conseller de diversos grups internacionals de retail, i professor a diverses escoles de negoci i Jordi Mas és conseller delegat d’empreses com Masgourmets, fundador de Crearmas i vicepresident del mercat de la Boqueria de Barcelona.

En el llibre expliquen les claus de l’èxit d’empreses espanyoles dedicades al retail, tant exitoses com el Grup Inditex (Zara), Camper, Pronovias i Mango. En el llibre també es tracten les 7 “p’s” (en anglès) que tota persona ha de conèixer perquè el seu negoci aconsegueixi l’excel·lència, com són:  
  • El lloc idoni
  • Un producte captivador
  • Un personal expert
  • Un procés senzill
  • Un preu atractiu
  • Una promoció emotiva
  • Un posicionament exclusiu
L’activitat està organitzada per la Regidoria de Comerç de l’Ajuntament de Sabadell i tindrà lloc el proper 12 de març a partir de les tres de la tarda a l’Auditori de Fira Sabadell (entrada Pl. De la Sardana, Sabadell). L’activitat és gratuïta però es requereix una inscripció prèvia. Les persones interessades poden inscriure’s al formulari on line que es pot trobar al web www.sabadell.cat/comerc (fins el dilluns 11 de març). Les persones interessades en rebre més informació es poden adreçar als serveis tècnics de comerç trucant al telèfon 93 745 31 66.

Millorar la competitivitat del comerç

Aquesta activitat formativa es planteja per dotar el comerç local d’instruments per millorar la seva competitivitat. De fet, aquesta acció s’afegeix a d’altres activitats desenvolupades recentment com la sessió “Com gestionar millor una parada de venda ambulant” o el taller “Com fer de la botiga una màquina de vendre” que també han comptat amb el suport del Vapor Llonch.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Aquest és un espai específic per comentar les notícies i els continguts proposats. Tota utilització que excedeixi el contingut proposat serà considerada inadequada i susceptible de no ser publicada. Els lectors poden remetre els seus dubtes, queixes o denúncies a sbdempresa@ajsabadell.cat.

Altres articles del teu interès