dimarts, 1 de febrer del 2011

La importància de la imatge corporativa a les empreses

Vivim en un món altament competitiu on les estratègies de captació de clients van molt més enllà de la qualitat, prestació i, fins i tot, el preu dels productes o serveis, i més davant la capacitat que tinguin aquests d'empatitzar amb les sensacions que els nostres clients vulguin o necessitin viure a l'entrar-hi en contacte.


Les empreses han de tenir clar quina és la seva identitat, el seu missatge a transmetre per dotar els seus productes o serveis de continguts, de manera que el client sigui capaç d'establir vincles d'unió amb l'empresa i d'aquesta manera romandre lligat a aquesta en el temps.

La nostra competència podrà igualar, fins i tot rebaixar, un preu en un producte/servei del mateix rang, però mai podrà oferir el mateix ADN de la nostra empresa. Es tracta de fer un treball d'introspecció per tal d'esbrinar clarament què som, qui som, quin és el nostre mapa intern d'identitat i crear l'escenificació identitària que millor comuniqui el que som. Després el producte/servei serà revestit d'aquests principis, que en definitiva són els que faran que la nostra clientela ens triï i es quedi amb nosaltres. Tot plegat, un cúmul d'eines bàsiques que tota empresa, per petita que sigui, ha de conèixer i dominar.



Autors:
Abel Cifuentes
Aco Imatge. Assessoria d'imatge integral
El passat 27 de gener de 2011 es va "administrar" la segona Càpsula de Coneixement al Vapor Llonch, on es va parlar sobre aquest tema. Si no vau poder venir o esteu interessats en recuperar la presentació, podeu consultar el següent document:


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Aquest és un espai específic per comentar les notícies i els continguts proposats. Tota utilització que excedeixi el contingut proposat serà considerada inadequada i susceptible de no ser publicada. Els lectors poden remetre els seus dubtes, queixes o denúncies a sbdempresa@ajsabadell.cat.

Altres articles del teu interès